Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Facebook
- Úvod
- Reklamace
REKLAMACE
Bohužel každý u nás zakoupený výrobek může z nějakého důvodu přestat fungovat. V tomto případě je nutné ho reklamovat. Všechny reklamace vyřízujeme v souladu s právním řádem platným v ČR.
POSTUP REKLAMACE:
- Nejprve nás kontaktujte a domluvte si následný postup reklamace na tel: +420 777 789 055 nebo emailem info@pipaky.cz. Ne pokaždé je nutné vadné zboží posílat k nám na reklamaci a závadu je možné vyřešit na dálku nebo zasláním náhradního dílu.
- Pokud bude potřeba výrobek zaslat na reklamaci, tak je nutné ho doručit na naši adresu - Ing. Štěpán Merenus - Pípáky.cz, Nad Rezkovcem 1801, 28601 Čáslav. Můžete využít služby libovolného přepravce.
K reklamovanému výrobku přikládejte vyplněný reklamační protokol s přesným popisem závady. Reklamační protokol je ke stažení ZDE.
Nabízíme bezplatné vyřízení reklamace přes Zásilkovnu. Výrobek pouze zabalíte a donesete spolu s námi zaslaným kódem pro zpětnou zásilku na vybranou pobočku Zásilkovny a na té si následně i vyzvednete vyřízenou reklamaci. https://www.zasilkovna.cz/pobocky
Pro rozměrnější pololožky je možné sjednat dopravu přes GLS.