Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá 9:00-18:00)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
03.06.2020
NOVĚ V NABÍDCE - Vařiče a nádobí Meva
Nově zařazujeme do nabídky outdoorové vařiče a nádobí Meva včetně příslušenství. číst celé
07.05.2020
NOVĚ V NABÍDCE - RidgeMonkey
Nově zařazujeme do nabídky značku RidgeMonkey a právě jsme naskladnili výborné nabíjecí čelovky RidgeMonkey VRH150 a VRH300.   číst celé
04.03.2020
NOVINKA - Signalizátory Sonik Gizmo
Právě jsme naskladnili novinku pro rok 2020 - signalizátory SONIK GIZMO. V nabídce jsou sady 2+1, 3+1 a 4+1, ale také samostatný signalizátor.  ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
  1. Úvod
  2. Reklamace
REKLAMACE

Bohužel každý u nás zakoupený výrobek může z nějakého důvodu přestat fungovat. V tomto případě je nutné ho reklamovat. Všechny reklamace vyřízujeme v souladu s právním řádem platným v ČR.

POSTUP REKLAMACE:

  1. Nejprve nás kontaktujte a domluvte si následný postup reklamace na tel: +420 777 789 055 nebo emailem info@pipaky.cz. Ne pokaždé je nutné vadné zboží posílat k nám na reklamaci a závadu je možné vyřešit na dálku nebo zasláním náhradního dílu.
  2. Pokud bude potřeba výrobek zaslat na reklamaci, tak je nutné ho doručit na naši adresu - Ing. Štěpán Merenus - Pípáky.cz, Nad Rezkovcem 1801, 28601 Čáslav. Můžete využít služby libovolného přepravce.

    K reklamovanému výrobku přikládejte vyplněný reklamační protokol s přesným popisem závady. Reklamační protokol je ke stažení ZDE.

    Nabízíme bezplatné vyřízení reklamace přes Zásilkovnu. Výrobek pouze zabalíte a donesete spolu s námi zaslaným kódem pro zpětnou zásilku na vybranou pobočku Zásilkovny a na té si následně i vyzvednete vyřízenou reklamaci. https://www.zasilkovna.cz/pobocky

    Pro rozměrnější pololožky je možné sjednat dopravu přes GLS.